Pages

Monday, December 20, 2010

Award??

Aku dapat award?? ahaks~ sebenarnya aku tak minat sangat nak main award-award ni.. tapi oleh kerana award dari cekgu ima ni khas untuk aku, maka aku pon kena la ambik juga dengan penuh rasa terharu~ sebenarnya aku di kurniakan award ni pasal dah menjadi follower ke-100 blog cekgu ima. Thank ya.. tak sangka follow blog orang pon boleh dapat award. ^^



Ni la award yang cun dari cekgu ima..bagi memenuhi permintaan tuan empunya award, aku kena jawab beberapa soalan dulu..

1) Pendapat tentang blog Ceritera teratak kehidupan?
     Ok..blog yang bagus. gaya penulisan yang santai dan ringkas. mudah difahami. 


2)Cadangan untuk penambahbaikkan blog?
    Rasanya dah ok.. ada harapan untuk maju. cuma kalu boleh, kurangkan penggunaan widget   
   dan gambar2 kat sidebar..tak buat pon tak pe..(sekadar cadangan personal..)


3)Nama betol
   Nama betol Shareeman. Nama penuh tak nak tulis..panjang sangat~ Nama tak betul pulak   
  David Beckham...


4)umur..
  uhuks...uhuk.. emm... 20 tahun.. campur empat tahun.. nanti 2011 tambah lagi setahun..


5)Dah berapa lama berkecimpung dalam dunia blog?
   Tak pasti.. tapi dah lebih setahun..




p/s : Nasib baik award ni tak kena tag orang lain~ ;p

2 Orang mengumpat:

ghost said...

Man,kalau nama tak betul ko david beckham,nama tak betul aku pulak...nemanja vidic.hahaha

congratz dapat award cun dari cegu ima yang cun.kim salam kat dia ek... :)

Unknown said...

biskut : tq. nemanja vidic?? ekekeke.. kirim salam tak pe. jangan kirim sayang sudah..kan tahu kat boipren dia naya nanti..hahaha