Pages

Thursday, December 2, 2010

spam..spam..spam..

Tak habis-habis spammer ni nak nyusahkan orang.. wat menyemak & sakitkan mata je aku nengok.. pasti setiap orang mesti pernah kena spam kan? yang aku hangin, golongan spammer bukan stakat g kat shout box tapi dah masuk dalam komen la pulak.. dalam email tok sah cakap la...setiap hari ada je yang nak bermastautin di inbox tu.

kepada mereka yang suka spam tu, kalu nak wat bisness pon agak-agak la.. nak beriklan pon jangan sampai mengganggu kententeraman dan keharmonian orang lain. gunakan cara dan landasan yang betol. korang ingat, dengan spam-spam ni orang akan berminat ngan produk / perkhidmatan korang? makin menyampah ada la.. walaupon benda yang korang tawarkan tu bermanfaat, tapi orang dah cuak dengan aktiviti promote yang tak sihat dari korang tu. spam yang nak menipu duit orang lagi la.. rasa macam nak bagi penampor je kat mereka yang suka menyemak ni.

Ingat wahai spammer, kalu korang datang menyemak lagi kat dalam inbox aku, or dalam blog aku, aku bagitau mak aku. pastu aku bagitau cikgu disiplin skolah aku dulu. cikgu disiplin aku garang nak mampos.. kalu dia rotan 14 kali kat punggong ko, memang dah jadi jalur gemilang...

Spammer, jangan berani lagi ko datang sini.. kalu tak, aku korek lubang idong korang...


3 Orang mengumpat:

hamzah ian said...

kah kah kah,..

Anonymous said...

You completed some good points there. I did a search on the theme and found the majority of persons will have the same opinion with your blog.

FaizalSulaiman said...

haihh aku pun tak suka spammer ni.melambak2 dekat chatbox.