Pages

Wednesday, December 1, 2010

Lelaki kacak

Perempuan suka memandang lelaki yang kacak macam aku. Ntah apa kejadah yang dapat dari memandang lelaki yang kacak. Padahal sama je pon bagi lelaki..suka memandangg perempuan yang lawa lagi ayu.ekekeke~ Aku tak tahu perempuan menilai kekacakkan seorang lelaki berdasarkan apa.tapi mengikut kepala hotak aku, kehenseman dan kekacakkan lelaki terbahagi kepada 3 kategori..

Kategori yang pertama ialah lelaki yang memang di kurniakan rupa paras yang menawan. dia akan sentiasa kelihatan kacak walau dalam apa jua keadaan..walaupon kepala dia botak bersinar pon, dia masih kelihatan kacak. contoh lelaki dalam kategori ni macam Brad Pit, Tom Cruise, Beckham.. sumpah depa ni sentiasa kelihatan kacak..Dengki yang amat sangat dalam hatiku..hahahaha~

Kategori yang kedua ialah lelaki yang hanya kacak kerana rambutnya.. pada pandangan aku, rambut adalah mahkota yang penting juga kepada lelaki dalam menampilkan kekacakkan mereka. mereka dalam kategori ni biasa di panggil kacak dan gaya rambut depa jarang berubah. Golongan ni kalu berkepala botak, sumpah buruk dan tidak hensem..antara contoh lelaki dalam kategori ni ialah Datuk Shah Rukh Khan,  Farid Kamil, Aku (adakah korang terasa nak muntah?)

Kategori yang ketiga pula ialah lelaki yang sememangnya langsung tak kacak. buatlah macam mana pon, ubah rambut cam trojan ke, rambut power ranger ke, lelaki dalam kategori ni memang takkan hensem selagi tak buat pembedahan plastik.. cam cilaka je kan ayat aku ni.. contoh lelaki dalam kategori ni pula, malas la aku nak bagitau. kan nanti kata aku mengutuk pulak. korang cuba la bayangkan sendiri ye...







p/s : semua ni hanyalah hasil luahan dari carutan di dalam kepala aku sahaja. harap tidak ada yang terasa~ sesungguhnya kecantikan dan kekacakkan itu kurniaan tuhan dan takkan kekal.. tambahan lagi kekacakkan tu benda subjektif. lain kepala, lain citarasa...

7 Orang mengumpat:

Ayuni said...

salam, xsmua ppuan ske laki kacak....kdg2 serabut tgk diorg....

NISS said...

kacak ke???kacak susah nak "jage"..sesilap die pasang laaen..hahah..yg penting Hati mau baik..jujurN setia penting..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Salam
pakwe lama dulu ramai yg kacak.Bangga tau ada pakwe kacak,tp last2 sakit jiwa sbb walau pun dia setia..ramai minah ngurat dia..arghhhhh

mia said...

kahakhakahkhkaa...seyes ayat mmg lawak la..ehhee..xleh benti ketawe..bongok gile..akhekhe

shatooman said...

ayuni : nasib baek sy x kacak..ahaha

NISS : biasala..org kacak ramai yg admire~

LM : bini beckham bangga kot, ramai yg gila kat laki dia.. sbb dia tahu laki dia setia ;p

mia : seyes ke lawak?? ekekeke...

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

kacak pada luaran.. sesungguhnya jelajahilah kesinambungan sebenar hakikat diri tersebut!

shatooman said...

fifiey : pergh~ ayat puitis... maksudnyer?? jgn menilai dr luaran ekk?