Pages

Saturday, December 25, 2010

Harapnya masih sempat...

Sebenarnya aku cuma nak mengucapkan Selamat Hari Natal atau dalam bahasa orang putih disebut juga Meri Krismas kepada mereka yang menyambutnya.. Ucapan Krismas juga di tujukan khas buat blogger yang aku minati, bluedianthus.. semoga bergembira~ kalu nak hadiah, minta ngan Santa Claus...ekekekke... sayang sekali di Malaysia tak leh main salji..kalu tak, mesti seronok kan?

Aku harap ucapan aku ni belum terlambat.. al-maklum la hampir 2 hari tak sempat nak online.. terlalu sibuk sehingga 2 hari dah aku tak tido~ kepada pengungjung yang masih sudi bertandang di kala aku menyepi ni, aku ucapkan jutaan terima kasih.. (juta tu!!!bukan sikit...) tak sangka masih ada yang sudi menjenguk disini walaupon takde entry baru.  entry ni mungkin pendek je aku tulis sebab aku mengantuk gila dah ni... jap lagi mau tido.



p/s : suka baca blog bluedianthus yang berinformasi~ minat gila ngan blog dia.. bukan minat kat tuan blog ye.. nanti tak pasal-pasal lebam biji mata aku  ;p

1 Orang mengumpat:

biskut said...

bluedianthus...bunga biru yang indah.lama tak jenguk dia.

meri xmas jugak untuk dia.