Pages

Friday, December 3, 2010

bercuti atau bertanding?

Sesi percutian pengajian aku bakal bermula.. ingat mau rileks kat rumah. boleh release tension skit dari kesibukan KL ni.. dok kat kampung, udaranya lebih segar dan nyaman.. lebih sejuk.. tambah lagi sekarang musim hujan kat pantai timur.. lagi la sejuk..

baru aku tengah berkhayalan tahap tertinggi, tetiba aku jumpa sorang member yang pernah main dikir barat sama-sama tahun lepas.. dah jumpa tu, terus ajak aku masuk geng dikir barat UM untuk pertandingan dikir barat anjuran  Majlis Kebudayaan Universiti Malaysia (MAKUM)..walawehhhh...aku baru je nak balik kampung. bila nak bertanding? dalam seminggu lebih je lagi.. WAKLU!!!. dah makin serba salah untuk aku join.. training start bila? dah start pon semalam.. (-_-;) 

aku berfikir dan terus berfikir... cuti pertengahan sem ni pon kejap je..kalu aku join pertadingan tu, maka takdela nikmat bercuti yang aku dok bayangkan selama ni... adoii~ jadi macam mana? aku dah pening dah ni. nak bercuti, dok rilek2 kat rumah.. atau kena pergi ke USM penang untuk bertanding. pertandingan antara Universiti-Universiti seluruh Malaysia..dah peringkat kebangsaan pon.silap2 boleh masuk TV...(>.<)
ntah la..aku sendiri dah pening nak buat pilihan ni. kalu korang macam mana? nak pilih bercuti atau pergi bertanding? hmmmm..

0 Orang mengumpat: