Pages

Friday, December 3, 2010

SILA BANGUN DAN BERDIRI ATAS KERUSI SAMBIL CAKAP SAYA PRIHATIN.

Masa dok jalan2 kat blog orang, aku jumpa ngan kempen SILA BANGUN DAN BERDIRI ATAS KERUSI SAMBIL CAKAP SAYA PRIHATIN kat blog Cekla. Kempen yang menarik perhatian aku ni dianjurkan oleh The Lekat Lekit Story. Aku pon terangsang la nak buat juga kempen ni bagi menunjukkan aku ni seorang warga yang prihatin. jom...

SILA BANGUN DAN BERDIRI ATAS KERUSI SAMBIL CAKAP SAYA PRIHATIN


Okeh, disini aku nak cakap pasal 3 benda yang jangan sesekali korang jadi penerima atau pemberi.. kalu x, rosak masa depan korang dan masa depan negara...



1.RASUAH


 Rasuah musuh negara... macam mana negara nak maju kalu rasuah berleluasa..




2.SEKS TANPA PERKAHWINAN


Jangan mudah nak menggadai body dan maruah diri.. Bila dapat baby, dibuang ditepi jalan..bila kena tangkap, baru nak tersedar. saat tu tak guna dah nak nyesal...




3.JAWAPAN EXAM


Hoh..ni lagi satu..kalu asyik nak meniru,bila nak tahu kemampuan diri sendiri? macam mana nak majukan diri kalu tak tahu tahap kemampuan? 



Benda ni wujud kerana ada penawaran dan permintaan. Elakkan diri kita dari terlibat dengan gejala tak sihat ni sama ada jadi pemberi ataupon penerima kerana benda2 ni bakal merosakkan masa depan negara.Anda prihatin? jom join kempen melekit ni. Tulis je apa saja yang berkaitan ke prihatinan anda dengan menggunakan tajuk SILA BANGUN DAN BERDIRI ATAS KERUSI SAMBIL CAKAP SAYA PRIHATIN. Kempen ni di tag pada semua yang membaca entri ni tak kira apa bangsa, agama mahupun dimana saja korang berada. sebarang rujukan sila berhubung ngan Miss Lekat Lekit~

10 Orang mengumpat:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

dah berdiri dah nie..saya perihatin =D

Unknown said...

sambil berdiri atas meja..sy prihatin!!!

Aieda Adnan said...

sambil berdiri atas almari.."saya prihatin!!"

m i a said...

oke baeklah..sambil angkat tangan ye..
'SAYA PRIHATIN'

bole?akahkheke

suria lekatlekit said...

kamu warga prihatin gitu. Tahniah & thanks menyokong kempen amal melekit

Angah said...

"saya warga yang prihatin!!!" berdiri atas katil~

hamzah ian said...

gua sokong!!! (sambil bangun)

Far8 budak baik said...

point yg kedua tu..
aku sokonggggg..hahaha

Noor Fatin said...

sokong jugak!!

Unknown said...

jom semua..pakat sokong kempen ni..