Pages

Sunday, December 19, 2010

Kehebatan gay

Pernah dulu aku buat entry pasal gay... rasanya aku dah pun menjalankan tanggungjawab sebagai masyarakat untuk memberi kesedaran kepada golongan songsang ni. Tapi aku sedar, blog aku bukan femes pon. malah golongan gay pon mungkin takde yang baca entry aku tu. Aku cuma ingin mengingatkan.. bukan untuk mengutuk cuma ingin mengeji~

Aku sendiri tak leh nak tafsirkan perasaan aku setelah melihat video pengakuan seorang lelaki melayu pasal dirinya seorang gay kat youtube. tambah lagi blog-blog gay yang makin bertambah dari masa ke masa.. aku bingung untuk mentafsirkan perasaan aku.. mungkin kecewa, mungkin terkesima, mungkin terkedu, mungkin juga sedih.. yang pasti aku bukannya gembira.

Apa yang hendak dibanggakan dengan menjadi seorang gay? Tak terlintas untuk aku melihat video-video  panas pasangan gay beraksi.. mungkin aku akan muntah, mungkin juga aku pengsan kalu tengok.. ish~ jijik yang tak dapat aku bayangkan. Apa yang membuatkan seorang gay tu minat ngan kaum sejenis? mereka mendakwa lelaki normal tak kan faham perasaan mereka. ye.. memang orang normal takkan faham perasaan dan pemikiran mereka. bahkan lembu, kambing serta seluruh binatang dan makhluk alam takkan memahami mereka. sebodoh-bodoh seekor lembu yang tak berakal, mereka masih boleh memilih pasangan yang berlainan jenis.  nafsu seekor lembu masih dilandasan normal. kenapa manusia yang berakal boleh memilih pasangan sejenis? apakah mereka tak berotak?

Aku harap ada golongan gay yang akan baca entry aku ni. Aku betul-betul berharap mereka dapat berubah. Apakah korang yang gembira dengan menjadi gay ni tak pernah tahu kisah kaum nabi Lut? Habis kaum Lut yang bernafsu songsang tu di hapuskan dari muka bumi dengan azab yang pedih. Belum lagi dikira azab di akhirat. Sesungguhnya azab Allah itu amatlah pedih. Sedarlah wahai gay-gay sekalian.

Bukan aku dengki dengan kegembiraan korang. bukan aku tak ingin memahami perasaan korang. aku dah cuba untuk memahami tapi aku tak mampu.. aku mampu memahami perasaan perokok yang di kutuk masyarakat, aku mampu memahami perasaan penagih dadah yang di keji orang, aku mampu memahami perasaan pencuri yang bangang, aku juga mampu memahami perasaan orang gila. Aku mampu memahami mereka tu walaupon aku tak melalui pengalaman mereka. Tapi aku tak mampu memahami perasaan seorang gay. Jangan jadikan pengalaman dirogol sebagai alasan. Takkan kerana pernah di rogol, maka ingin terus menikmati perasaan di rogol tu? 

Setahu aku, bukannya ramai gay yang pernah dirogol lelaki. tapi apakah sebab menjadikan korang hendak menjadi gay? aku rasa, mungkin ramai dikalangan teman korang yang normal dah bagi nasihat. tapi korang masih jugak nak jadi gay. cuba korang fikir baik-baik, binatang pon masih mampu berfikir perbezaan jantina, kenapa korang yang berakal tak dapat memilih yang mana lebih baik? Kalu semua lelaki menjadi gay, macam mana umat manusia akan terus bertambah? bolehkah korang membuat panggilan telefon dengan menggabungkan 2 simkad? simkad perlu di masukkan dalam telefon baru dapat conection. perbuatan gay ibarat melagakan 2 simkad tanpa telefon. jadi dimana rasionalnya menjadi seorang gay? hmm~ illusi semata-mata...



8 Orang mengumpat:

biskut said...

owank normal tak faham perasaan dowank...so dowank adalah paranormal.tapi paranormal dowank bukan satu keistimewaan tapi satu kutukan untuk dowank.

hancurrr!!

Cik Tom said...

cik tom lg la xpaham..sbb cik tom perempuan..pesal la diorang nak sgt jd gay ek?pe yg hebat jd gay??pe yg best??dpt dosa lg ade la...penyakit kelamin..aids..dan byk lg keburukan jd gay ni...

FaizalSulaiman said...

kalu ya pun gay, takyala nak canang satu malaysia.kan dia dah tunjuk konon2 berani la tuh.
haihh

Gayahspears said...

gay oh gay.. kenapa sampai buat pengakuan..huhu.. malu siot.. macam2 hal kan skrg ni???

Ayuni said...

diorg x pnh fikir psk hukum allah, sbb tu ske2 je...

sab said...

bukan gay jek skg ni. pengkid. lesbian pun berleluasa. haih.

manusia akhir zaman. =,=

kakchik@ella said...

diaorg lupa yg Allah melaknati golongan spt diaorg? heran, kan. bila nafsu yg control segala-galanya, agama pun diaorg tolak tepi?

delarocha said...

dah kembali ke zaman jahiliyah ni... bahaya...