Pages

Tuesday, December 28, 2010

Siapa yang bodoh?

Semalam dok lepak-lepak kedai pelayan ngan member-member kat kampung. Pergi kedai sana pon bukan sebab nak tengok pelayan melainkan saje nak lepak dan minum bersama kawan-kawan. dah tu je kedai yang paling dekat ngan rumah aku. Malas nak keluar jauh-jauh. Kedai pelayan pon pelayan la..

Tak tahu kedai pelayan? eh, kedai pelayan tu kedai makan yang ada budak pompuan la yang dok melayan lelaki-lelaki hidung belang.. tapi aku ni hidung tompok ye.. takde belang.. Kedai yang aku dok lepak ni pon hebat giler namanya.. OH LALA~ entah dari mana dapat nama tu.. dah lekat kat mulut orang sekitar maka semua orang pon panggil kedai oh lala.. Yang aku kesalkan skit, pelayan ni memang akan bagi je kalu korang nak buat apa kat dia... nak raba ke, nak sentuh ke, nak cemolot ke, nak ttuuuuuutt ke.. sayang sungguh. orangnya cantik tapi perangai cam setan...

Aku hanya mampu tengok orang-orang pakat dok bergilir-gilir meraba budak tu.. kadang-kadang stim jugak.. Al-kisah pulak semalam, budak pompuan tu datang dok tepi aku.. agak rapat~ tangan aku dah bergerak dok kat kerusi budak tu.. Sumpah aku tak sentuh ye!! niat hati memang nak sangat-sangat aku raba budak tu.. tapi rasanya iman aku kuat lagi kot. Tetiba masih ingat lagi kat Tuhan.. Aku cuma bajet macho je la.... tak mampu nak teruskan niat jahat dari hasutan setan.

Aku terpikir, betapa bodohnya dok main raba-raba ni.. tak padan ngan dosa. Tapi kenapa masih ramai yang suka raba-raba? Aku yang bodoh atau mereka yang bodoh? atau si perempuan tu yang bodoh? Aku hanya anggap aku je la yang bodoh sebab tak ambik kesempatan yang tersedia depan mata tu~



p/s : malam ni aku akan bertolak ke KL.. tak dapat dah nak meraba~ doakan keselamatan aku dalam perjalanan.. takut jugak ngan kes eksiden bas sekarang ni.

6 Orang mengumpat:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

pompuan ni pun satu..x pandai jaga maruah..tu yg sis meluat tu..ada tuhan bagi rambut duk tayang2..ada aurat tak tau nak jaga..malunyer.

sab said...

haha. ;p

Ayuni said...

hm, naper gi tmpt camtu....

Ayuni said...

hm, naper gi tmpt camtu....

THE LEKAT LEKIT STORY said...

bagus la.. Moga tak teraba atau di raba yer.

FaizalSulaiman said...

sometimes, dua2 sama aje.

tak bek raba2.dose tau:)