Pages

Thursday, December 2, 2010

Filem terhebat dari Malaysia...


Tunggu la dalam 20 tahun lagi ke, boleh la aku wat filem macam ni... "saya yakin manusia di seluruh dunia lebih-lebih lagi rakyat Malaysia sudah pon menggigil-gigil dan ada yang sampai masuk ICU pasal tak sabar nak tengok cerita ni.. stakat cerita avatar bukanlah lawan kepada filem saya ini..saya yakin mampu mengaut keuntungan sebanyak 90billion, eh bukan... 100 billion, tak..tak.. 300 billion.. Kayo..pok cik kayo!!!" *puuff... tetiba tersedar dari tido..ceh, mimpi rupanya..

5 Orang mengumpat:

Eman said...

kuat main laa ko ni kembar.
haihhhhh.

=.="

mia said...

kahkahak..ni kenapa pulak pkcik?hehe..tdo ptg nk mmpi pamela andason la tu..ekehkehe

A.B.U said...

buat menatang tu leh pulak..study n buat asemen malas...nate apo la

FaizalSulaiman said...

miahahaha


masuk icu sebab gigil gigil tuuu.hahahaha

shatooman said...

eman : hahaha..x main ni..impian betol ekekeke.. ;p

mia : alangkah bahagia kalu blh mimpi pamela anderson..wakakaka

pak abu : baru lepas merdeka!!!! gua nak balik kmpg dh~

FaizalSulaiman : ada jugak filem lain dr malaysia yg buat org menggigil..;p