Pages

Thursday, December 9, 2010

Hari Ini

Alhamdulillah.. akhirnya selamat juga aku sampai kat kampung halaman terchenta... huhuhu~ sampai rumah, terus je on  komputer. Sementara menunggu waktu subuh, baik aku bukak belog kesayangan ni dulu. mata pon ngantuk gila babi dah ni. terpaksa menahan la alang-alang subuh dah tak lama dah nak menjelma.. nanti baru tido~ 

Perancangan hari pertama aku di kampung ni, pagi ni tido dulu..har..har.har..harun... bangun tengah hari, gi smayang Jumaat..eh, aku masih dalam status musafir. tak pergi smayang Jumaat pon takpe..kan?kan? tapi aku kan budak baik..mesti kena pergi. kalu tak, dapat makan batang penyapu free la dari mak aku.. (-_-;)

Balik je Smayang Jumaat, mengikut jadual yang diatur dalam kepala otak aku ni, aku kena pergi rumah member aku sambil round2 kampung.. pastu nak pergi lawan PS2 ngan member sorang lagi. Dah berkali-kali dok telefon aku, katanya tak puas hati aku asyik menang je sebelum ni.. ahaks~ mau lawan sama orang berpengalaman.. ni gamer sejati la.. hari-hari koje main game je..

ok, orang dah azan subuh.. aku nak smayang pastu tido. tak tahan dah ni.. tak sempat nak bw.. maaf ye pada kawan-kawan semua.nanti ada masa aku akan balas kehadiran korang kesini.. Insyaallah..

8 Orang mengumpat:

FaizalSulaiman said...

wahh syok da balik kampung, bro!

sonok..sonok

Ayuni said...

good morning...

NISS said...

balik..kampung..ooo balik kampung..syok nye..

Anonymous said...

Thanks a lot for writing this, it was unbelieveably informative and told me a ton

Anonymous said...

Baik pengiriman dan posting ini banyak membantu saya dalam assignement kuliah saya. Terima kasih Anda sebagai informasi Anda.

M I A J A M A L U D D I N said...

shatooman~ wawawa.. bru dpt balas jejak anda!! bb lmbt dah.. da reach exceeded limit.. wawawaa..

shatooman said...

FaizalSulaiman: syok sangat2..hahaha

Ayuni : morning~ tgh hati dh ni..

NISS: hohoho..syok..

Anon : Informasi apekejadah yg ada kt entry ni??

MIAJAMALUDDIN : x pe mia.. semua tu hanya dugaan..nnt g bayar bil, laju balik la tu~ ;)

Memorabilia said...

man welcome back 2 kg.....i will be here