Pages

Tuesday, December 21, 2010

Dapat lagi??

Baru je lepas menge'check' akaun Nuffnang~ tengah dok belek-belek, aku tengok, eh!! dapat BE lagi.. ahaks~ double BE.. tak sangka la encik Nuffnang sangat baik hati dengan aku. Terima kasih Nuffnang. Selama hampir 2 tahun berblog, sekarang baru dapat merasa BE. sekali dapat, double pulak..

BE terbaru aku dapat dari DiGi.. Alhamdulillah.. aku tak la mengharap sangat nak dapat BE, tapi dah Nuffnang bagi tu, bersyukur je la.. ikhlaskan niat dalam berblog, tak payah dok pikir sangat pasal duit. Kalu ada rezeki, jangan di tolak. orang tua dah pesan, rezeki jangan di tolak, bini jangan di cari..eh, bala jangan di cari.. nanti kalau dah boleh ambik duit dari Nuffnang, aku ingat nak pakai domain sendiri la.. bukannya mahal sangat pon stakata RM60-70 setahun.. pakai duit dari Nuffnang pon dah boleh bayar..

Pape pon, terima kasih kepada Nuffnang kerana sudi izinkan iklan bertandang di blog aku ni~ Emm, aku rasa nak pakai nombor telefon DiGi la pulak. dah ada 2,3 orang member yang pakai kata puas hati. tengah dok pikir-pikir lagi nak pakai prepaid DiGi.. masalahnya sekarang, henset la x de pulak.. henset lama dah rosak~


17 Orang mengumpat:

@mi_RuL said...

pew....thniah la..sya x dpt2 apa2 lg...hak3

shatooman said...

@mi_RuL : tq..sabar2.. x lama lg dapat la tu~

FaizalSulaiman said...

tahniah2..tunggu Nuff bagi cek plak pasnih,haha

shatooman said...

FaizalSulaiman : duit Nuff baru ni, baru je abis~ ekekeke.. nnt dpt cek lg, nk beli domain la..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh tahniah ye

shatooman said...

LM : tq akak~

ciK mOt ©™ said...

hehehe,...samalah kita...skang iklan digi berada di manan2 blog...kata bersamamu...weeeeee

shatooman said...

ciK mOt : betol2..Digi. sentiasa bersamamu~hahahaha

nadzirah aqilah said...

congrats2.. bila la sya nak dpt BE jugak.. sob3..

shatooman said...

nadzirah aqilah : sabar2.. saya hampir 2 tahun baru dapat~

hamzah ian said...

tahniah2.. teruskan berblog

shatooman said...

hamzah ian : tq..

misza said...

Baru dftr kat Nuff dalam dua bulan. kena tunggu lg 22 bulan la ni. hehe...pape pun tahniah yer.

shatooman said...

misza : tq..3,4 bulan pon boleh dh dpt BE dr nuff kalu cukup syarat2.. nnt nuff akan pilih la sape2 yg layak~

biskut said...

SUPPORT TO NUFF!!!nuff memang best Man..tak sampai setahun dah ada 24 BE.kena rajin sebenarnya up trafic.

semangat utk terus ngeblog!

Cik Tom said...

tahniah..meh belanje cik tom..hehe

shatooman said...

biskut : yea..support nuff.. uihs~ dpt 24 BE setahun?hebat!! trafik x perlu tinggi sbnrnya..janji konsisten~ blog ni bukan ramai pon yg follow (-_-;)

cik tom : tq.. dapat ciput je cik tom.. x mampu nk belanja. stakat teh 'o' ais tu blh la..hahaha