Pages

Thursday, December 2, 2010

Pagi Jumaat

Pagi ni terasa lapar la pulak..tiba-tiba kepala otak aku pon berfungsi dan memberikan maklumat bahawa hari ni pagi Jumaat. penghulu segala hari.. Apa yang istimewa pagi Jumaat ni? aku bukan nak bercakap pasal kelebihan dari sudut agama ye~ tang tu ramai dah yang tahu..apa yang sunat di lakukan, apa kebaikan hari Jumaat.. paling orang tahu pulak kelebihan malam Jumaat.. rasanya semua yang dah akil baligh pasti tahu.

Yang aku nak cerita pasal hari Jumaat ni adalah pasal brekpes..hahahaha~ ye..brekpes kat dewan makan dalam UM ni. hari Jumaat paling budak-budak suka pasal boleh makan roti canai..hari-hari lain takde sambutan sangat..pasal makanan ntah pape..tapi kerana lapar, hentam saje.. berbalik kepada brekpes roti canai... aku rasa ni la brekpes yang paling best skali kat dalam UM ni.. kena pulak time dia buat kuah kari.. ohhh~ bahagianya. hari ni aku rasa dia tak buat kari.. maybe kacang dal.. ahhh..bedal je lah.. aku mau brekpes dulu..lalalala 

5 Orang mengumpat:

Ayuni said...

salam, roti canai kt UM murah ke? Dlm UNISZA nie ssh nk cr roti canai, kt cni mkn nasi pg2...hikhik....

shatooman said...

Dewan Makan kat kolej kediaman akan sediakan makanan.. semua tu akan di caj dalam akaun.kalu x makan rugi la..

FaizalSulaiman said...

asal bekfes sudaa.hehehe

biskut said...

aiseh teringat brek1st kat base..ada canai,roti pita,burger,koko crunch n hot dog...tapi di sini,cuma sempat maggi jer lha.huhu.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Salam
Sedap tu..nak sikit?lalala~~~~